onsdag 17 juni 2009

Orust, again

Så var man ute på ön igen. Lite misslyckat dock, skulle hämtat min skoldator. Det verkar som att den inte existerar. Det suger ju ganska ordentligt. Men vad ska man göra liksom. Och sen att en hel påse med skolböcker, all min post och bankkort och sådär verkar ha gått upp i rök är ju också bara underbart.
Annars är det la bra. Vem har dött av räkningar på femhundratusenkronorfrånskolan liksom.

I vilket fall har jag kärat ner mig lite i Fredrick Federley. Fast vem skulle inte bli lite knäsvag? Haha.

Sprang in i Holsten den yngre häromdagen också. Vet inte om det egentligen var så pinsamt som jag trodde att det skulle bli. Kul var det i alla fall.

Roligast ever var kanske ändå mitt uppvaknande idag. "PETER Mikaela har bajsat JÄTTEMYCKET!" Mmmm. Precis vad jag vill höra klockan åtta på morgonen... -.-

Inga kommentarer: